وردپرس کار چه کسی است؟

وردپرس کار به کسی می گویند که به طراحی سایت با وردپرس مسلط است و می تواند سایت ها را به خوبی در بستر وردپرس پیاده سازی کند. گاهی به کدنویس های قالب یا افزونه ویا توسعه دهندگاه وردپرس نیز وردپرس کار گفته می شود.

چگونه تبدیل به یک وردپرس کار شویم؟

برایتبدیل شدن به وردپرس کار ، باید مهارت های لازم برای وردپرس کار شدن  راداشته باشید. اما آن وردپرس کاری بهتر است که مهارت ها و دانش بیشتری دارد. بعنوان مثال کسی که تنها می تواند وردپرس و قالب یا افزونه ای را نصب کند و دمویی آماده را بالا بیاورد ، وردپرس کار بدتری نسبت به کسی است که با حداقل امکانات جذابترین سایت را بالا می آورد.

مهارت های وردپرس کار ها

همانطور که اشاره کردم ، هر وردپرس کاری باید چندمهارت راداشته باشد تا بعنوان “وردپرس کار” شناخته شود

آشنایی با بخش های مختلف وردپرس و اصطلاحات آن

طبیعتا برای تبدیل شدن به یک وردپرس کار ، باید با بخشهای مختلف وردپرس و اصطلاحات آن ، آشنایی داشته باشید. یخشهایی مثل پیشخوان وردپرس ، افزونه ها و قالب ها در وردپرس ، تنظیمات وردپرس و…

برای آشنایی با وردپرس و اضطلاحات آن پیشنهاد می کنیم که حتما دوره رایگان آموزش وردپرس مقدماتی را تهیه کنید.

آشنایی با قالب ها و افزونه های مهم وردپرس

هر وردپرس کاری باید بر اساس نیاز های مختلف ، با قالب ها و افزونه های برتر آشنایی داشته باشد. مثلا بداند که اگر  میخواهد سایت چندمنظوره طراحی کند باید از کدام قالب استفاده کند ، و یا کدام افزونه ، افزونه بهتری برای چند فروشندگی کردن سایت است.

برای آشنایی بیشتر وعمیق شدن در وردپرس ، پیشنهاد من به شما ، آموزش وردپرس تکمیلی است.

مهارت بیشتر ، وردپرس کار حرفه ای تر

هرچه شما به موضوعات بیشتری مسلط باشید ، طبیعتا وردپرس کار سطح بالاتر و بهتری هستید. شما می توانید با یادگیری و دیدن آموزش هایی مثل آموزش کدنویسی html و css و آموزش سئو برای طراحان وب مهارت خود را تقویت کرده و به وردپرس کار حرفه ای تری تبدیل شوید.

نتیجه گیری

یکی از دغدغه های مهم برای شروع طراحی سایت با وردپرس و یا حرفه ای شدن در طراحی سایت با وردپرس ، دانستن منبعی مناسب برای یادگیری وردپرس و مهارت های جانبی یک وردپرس کار است. اگر بدنبال چنین منبعی هستید ،قطعا پیشنهاد من به شما ، آموزش کامل وردپرس ، یعنی دوره سلطان وردپرس است. در این دوره ازصفر طراحی سایت تتا ورود به بازار کار و کسب درآمد از طراحی سایت را یادمیگیرید