راه های اصلی کسب درآمد از وردپرس

  • طراحی سایت با وردپرس
  • فریلنسری
  • استخدام در شرکت ها بعنوان وردپرس کار
  • تاسیس شرکت نرم افزاری
  • پشتیبانی و مدیریت سایت های وردپرسی
  • ترجمه و راستچین سازی قالب و افزونه وردپرس
  • توسعه وردپرس (توسعه هسته وردپرس یا کدنویسی قالب و افزونه)

کسب درآمد از طریق فریلنسری

فریلنسر به کسی گفته می شود که به صورت آزاد پروژه گرفته و وابسته به سازمان ، موسسه ، شرکت و یا… نیست. فریلنسری یکی از محبوبترین شاخه های کسب درآمد از طریق وردپرس است زیرا طراحی سایت با وردپرس نیاز به دانش فنی آنچنانی ندارد ویک شخص به تنهایی می تواند سایتی زیبا و خوب را تحویل کارفرما دهد. برای دریافت پروژه های فریلنسری و آشنایی بیشتر با این حوضه پیشنهاد می کنیم مقاله “بهترین سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی در سال 1401” را مطالعه کنید.

کسب درآمد از طریق پشتیبانی و مدیریت سایت

پشتیبانی و مدیریت سایت های وردپرسی ، راه دیگری است که می توانید از آن کسب درآمد کنید. فروشگاه های آنلاین ، شرکت ها ، سازمان ها و… اغلب نیازمند متخصصینی هستند که بتوانند سایت های آنان را پشتیبانی و مدیریت کنند. برای اینکه به سطح پشتیبانی سایت برسید لازم است علاوه بر آشنایی و داشتن تجربه در وردپرس ، با مواردی مانند خطا های پر تکرار ، مشکلات ، راه حل مشکلات وردپرسی ، محبوبترین افزونه های وردپرس (بهترین افزونه وردپرس) و… آشنایی داشته باشید.

کسب درآمد از ترجمه و راستچین سازی قالب و افزونه وردپرس

ترجمه ، راستچین سازی و فروش قالب و افزونه های خارجی وردپرس یکی از شاخه های پر درآمد کسب درآمد از وردپرس است. با مراجعه به منابع خرید قالب و افزونه ، مانند سایت تم فارست و خرید قالب دلخواه و راستچین و فارسی سازی آن قالب و فروش آن می توانید به درآمد مناسبی برسید. توجه کنید که برخی قالب های خارجی دارای لایسنس هستند و برای فروش آن ، نیازمند برداشتن لاسنس قالب هستید.

کسب درآمد از توسعه وردپرس

توسعه وردپرس به زبان ساده یعنی کدنویسی و توسعه قالب و افزونه وردپرس. شما با یادگیری مهارت توسعه وردپرس می توانید با انجام پروژه های مختلفی مانند طراحی قالب و افزونه ، توسعه قالب و افزونه و… کسب درآمد کنید.

بازار کار وردپرس در ایران اشباع شده است؟

خیر!

بعلت وجود داشتن تقاضا های بالا برای استخدام یا تعیین پروژه برای وردپرس کار ها هنوز بازار کار وردپرس در ایران اشباع نشده است. ضمنا آن وردپرس کاری در ایران و هرجای جهان می تواند بیشتر کسب درآمد کند که مهارت بیشتری داشته باشد. در مقاله “مهارت های یک وردپرس کار” با مهارت های یک وردپرس کار خوب آشنا شوید.

هم اکنون بیش از 40 درصد وبسایت های جهان بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس هستند. پس اصلا نگرانی از بابت اشباع شدن بازار کار وردپرس وجود ندارد

وبسایت هایی که از وردپرس استفاده می کنند

بیایید نگاهی به برخی از آگهی های استخدام وردپرس کار ها بیندازیم.

این ، فقط بخشی از آگهی ها و فرصتهای شغلی برای وردپرس کار ها است ، شما می توانید با مراجعه به سایت های کاریابی یا فریلنسری ، آگهی های دیگر را نیز مشاهده کنید.

درآمد یک وردپرس کار چقدر است؟

درآمد یک وردپرس کار بستگی به تجربه و میزان مهارت های او دارد. هرچه شما حرفه ای تر شوید، می توانید در آمد بیشتری نیز به دست آورید. این را هم بدانید که طراحی سایت برای مشتری هزینه یکسانی ندارد و هزینه طراحی سایت ، بسته به نوع سایت و امکانات دلخواه مشتری تعیین می شود; بنابراین نمی توان برای یک فریلنسر وردپرس درآمد خاصی تعیین کرد.

وضعیت بازار کار وردپرس در جهان

خوشبختانه بازار کار وردپرس در جهان نیز مناسب است و شما می توانید از طریق دریافت پروژه های فریلنسری خارجی ، در آمدی دلاری داشته باشید.

میزان درآمد وردپرس کار ها بر اساس شرایط مکان و زمان در کشور های مختلف متفاوت است. بعنوان مثال به طور متوسط در کانادا درآمد یک برنامه نویس وردپرس ، 35,000 دلار در سال و در آمریکا به طور متوسط ، 50,000 دلار در سال است.

دوره آموزشی رایگان وردپرس برای ورود به بازار کار

دوره آموزش رایگان طراحی سایت (سلطان وردپرس) ، دوره ای از صفر وردپرس تا ورود به بازار کار است. در این دوره ، ضمن یادگیری طراحی سایت با وردپرس و انجام چند پروژه ، مهارت هایی از قبیل کدنویسی html , css ، استفاده از css در وردپرس و… را نیز می آموزید. برای فعالیت بعنوان یک وردپرس کار دوره سلطان وردپرس بهترین گزینه برای شما است که جهت افزایش سطح دوره های آموزشی رایگان و ارائه دوره ای ویژه به صورت رایگان ، این دوره کاملا رایگان است.

سخن پایانی

همانطور که گفتم ، برای به درآمد رسیدن از طراحی سایت و وردپرس ، مهمترین موضوعی که باید آن را در نظر بگیرید ، کسب مهارت است. بعد از کسب مهارت و اعتماد سازی می توانید پروژه های خود را دریافت کرده و به درآمد برسید.