آموزش رایگان طراحی سایت

آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس | 0 تا 100 وردپرس + هدیه و پروژه آموزشی

آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس سرزمین سایت ، آموزشی حرفه ای و با ارزش ، از 0 طراحی سایت (مقدمات و مفاهیم اولیه) تا ورود به بازار کار است. این آموزش مناسب برای تمامی افراد از جمله افرادی که آشنایی کم و زیاد با وردپرس دارند و افرادی که اصلا با وردپرس آشنا نیستند می باشد. در پایان آموزش رایگان طراحی سایت ، با انجام چند پروژه کاربردی و حرفه ای ، کمی عملی تر با مهارت طراحی سایت ، دست و پنجه نرم می کنیم. بیایید کمی بیشتر با این دوره بی نظیر آشنا شویم…

گام های آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس

10 گام آموزشی جذاب برای تبدیل شدن به یک وردپرس کار حرفه ای

گام اول

شروع کار

در گام اول ، ابتدا با مفاهیم و مقدمات طراحی سایت آشنا شده و به صورت مقدماتی وردپرس را فرا میگیریم. این سرفصل از نقطه 0 وردپرس شروع می شود و مواردی پایه مانند مفاهیم اولیه / نصب و پیکر بندی وردپرس و افزونه ها و قالب ها در وردپرس را شامل می شود.

گام دوم

آموزش وردپرس تکمیلی

حالا نوبت آن رسیده تا به صورت حرفه ای تری ، کار با وردپرس را بیاموزیم. در این گام ابتدا به سراغ معرفی بهترین قالب ها و افزونه ها در وردپرس رفته و سپس طراحی انواع فرم ها ، طراحی حرفه ای صفحات و مواردی دیگر را آموخته و در پایان مینی پروژه طراحی صفحه اصلی سایت را انجام می دهیم.

گام سوم

آموزش کاربردی html و css

هم اکنون در دوره ای هستیم که نیازی به یک وردپرس کار عادی نیست! هر چه طراح سایت مهارت های بیشتری داشته باشد ، طالب او افراد بیشتری هستند. در این مرحله کدنویسی html و css را به صورت کاربردی می آموزیم. این گام در طراحی سایت کمک شایانی به شما خواهد کرد.

گام چهارم

css در وردپرس

و اما مرحله ای شگفت انگیز! ادغام کد های css با وردپرس و جذاب کردن صفحات سایت. این مرحله شما را قطعا به وردپرس کار حرفه ای تری تبدیل می کند زیرا می توانید استایل های دلخواهتان را از طریق کد css به صفحات اضافه کنید.

گام پنجم

آموزش برخی افزونه ها در وردپرس

در این گام با برخی افزونه های کاربردی مانند افزونه موشک وردپرس آشنا خواهیم شد. این افزونه ها در طراحی حرفه ای تر صفحات به ما کمک می کنند.

گام ششم

بهینه سازی سرعت لود سایت

دوره سایت های کند تمام شده است! در این گام نحوه بهینه سازی سرعت لود سایت را می آموزیم و سایتمان را تبدیل به سایتی سریعتر می کنیم.

گام هفتم

پروژه طراحی سایت فروشگاهی

نوبت به انجام اولین پروژه کامل دوره رسیده است. در این گام به صورت 0 تا 100 ، یک سایت فروشگاهی را طراحی می کنیم تا با پیچ و خم های طراحی سایت فروشگاهی آشنا شوید.

گام هشتم

پروژه طراحی سایت آموزشی

سایت آموزشی یکی از پر مشتری ترین سایت ها برای طراحان سایت است. در این پروژه به کمک یکی از بهترین قالب های طراحی سایت آموزشی ، سایتی زیبا را طراحی می کنیم.

گام نهم

فریلنسری و کسب درآمد از طراحی سایت

بعد از یادگیری این مهارت های ارزشمند نوبت به انتقال تجربه در خصوص کسب درآمد و فریلنسری از طریق طراحی سایت می رسد. در این گام با راه های کسب درآمد و فریلنسری از طریق طراحی سایت آشنا می شویم.

گام دهم

آموزش سئو برای طراحان وب

گام آخر مربوط به سئو(بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو) می شود. سئو پر مخاطب ترین حوضه دیجیتال مارکتینگ است که به شما کمک می کند بیشتر دیده شوید. در این گام به صورت مختصر به بررسی چند نکته سئو برای طراحان وب می پردازیم.

هدایای دوره

1 ماه پشتیبانی رایگان

کد تخفیف تهیه هاست

گروه اختصاصی دانشجویان دوره

وردپرس چیست؟

این همه درباره وردپرس حرف زدیم. اصلا این وردپرس چیست؟ وردپرس محبوبترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا است. شما با کمک وردپرس می توانید انواع سایت ها را بدون کدنویسی و به صورت حرفه ای طراحی کنید. برای آشنایی بیشتر با وردپرس ، پیشنهاد می کنیم حتما مقاله “وردپرس چیست؟” را مطالعه کنید.

کسب درآمد از وردپرس

این بحث که آیا بعد از یادگیری وردپرس بازار کار وجود دارد یا خیر همیشه بحث داغ میان علاقه مندان به وردپرس بوده است. در پاسخ اجمالی باید بگویم بستگی دارد کدام وردپرس کار را بگویید! در واقع وردپرس کار داریم تا وردپرس کار! وردپرس کاری که در دوره رایگان طراحی سایت سرزمین سایت شرکت کرده قطعا تفاوت های زیادی با وردپرس کار ها دیگر دارد. اما برای اینکه دقیق تر متوجه منظورم شوید پیشنهاد من مطالعه مقاله “بازار کار وردپرس در ایران” است.

این همه سرفصل جذاب، پس چرا یک دوره رایگان؟

آموزش رایگان وردپرس سرزمین سایت ، همان دوره ویژه “سلطان وردپرس” است که برای افزایش سطح دوره های آموزشی رایگان و ارائه دوره ای ویژه به صورت رایگان به هموطنان ، تا اطلاع ثانوی به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. قطعا ارزش این دوره چیزی فراتر از این است. این فرصت احتمالا فرصتی محدود و تمام شدنی است پس از این فرصت برای فراگیری اصولی وردپرس به صورت 0 تا 100 نهایت استفاده را بکنید.

ثبت نام در دوره رایگان طراحی سایت با وردپرس

توجه داشته باشید دوره رایگان طراحی سایت با وردپرس همان دوره سلطان وردپرس است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. برای ثبت نام در این دوره بعد از هدایت به صفحه دوره سلطان وردپرس کافیست روی دکمه شرکت در دوره کلیک کنید و باقی مراحل را به سادگی طی کنید 🙂

1,000,000 تومان   رایگان!

مدرس دوره

صالح عطاری

صالح عطاری مدرس دوره های طراحی سایت ، برنامه نویس وب ، توسعه دهنده وردپرس و بنیان گذار ققنوس ، سرزمین سایت و سرزمین وردپرس است.